Home Egyéb Egy Tesco dolgozó nyílt levele

Egy Tesco dolgozó nyílt levele

69549
0
SHARE

Tisztelt Tesco Vezetőség!

 

 
Undorító és dühítő az az állapot, ami az áruházainkban folyik. Úgy gondolják, hogy míg Önök ülnek a légkondis irodákban és azon gondolkodnak, hogy még milyen pozíciókból lehet lefaragni, vagy hogy egy ember elég e arra, hogy megoldjon egy egész osztály működését, addig a dolgozók belepusztulnak a munkába! Ez senkit sem zavar??? Nem érdekli Önöket az, hogy lassan én mint vevőszolgálati dolgozó érzem magam kellemetlenül, azért mert ez a cég haldoklik?

 
Mire mentek azzal, hogy struktúrát váltottak?? Semmire! Túlterhelt minden vezető, eladó, pénztáros, pultos és árufeltöltő, az összes dolgozó! Nem a boltot kell csinosítani azért, mert látogatást várunk, a valóságot kell megmutatni, hogy egy ember viszi a frisses pultokat és van max 2 ember egy osztályon egy műszakban, vagy hogy a kereszt fősorig áll a sor a kasszáknál! Ilyenkor van diákra is pénz meg taxira is. Arra van eszük, hogy új folyamatokat vezessenek be, ami semmit sem érnek! Ha már Önöknek a vásárlók a legfontosabbak, akkor mért nem veszik észre azt, hogy elégedetlenek? A vásárló dühös, mert nincs kitöltve az áru , nincs kasszás aki beblokkolja, Önök fontosnak tartják az ASCO százalékot is, de használhatatlan a rendszer és a vásárlók is utálják!

Folyamatos a feszültség a dolgozók között mert folyamatosan multiskillre van szükség a kasszasoron, de az osztályával ezért nem halad és még ő kap érte negatív “kritikát”??? Hogy gondolják ezt??? Folyamatos szenvedés egy eltöltött műszak!! Nem veszik észre hogy az a bizonyos kereskedelmi vállalat, a Tesco ami egykor a vásárlók és a dolgozók kedvence volt, mára haldoklik és folyamatosan veszíti el vásárlóit és dolgozóit? Azt sem értem hogy képzelik azt, hogy elengednek olyan nagytudású, szakmai tapasztalattal rendelkező, a cégnél több tíz éve dolgozó vezetőket annyival, hogy arra sem méltatták őket, hogy a munkájukat megköszönjék! Gratulálok!

És csak szólok, hogy attól még nem lesz jobb az áruházi vezetés mert arrogáns és karrierista vezetőket neveznek ki, akik a köszönöm…kérlek…legyél kedves…köszönöm a munkádat kifejezést még csak nem is ismerik de a telefonálgatásból simán megélnek! És attól sem lesz jobb egy kasszasor mert negyedóránkét képet kapunk, mert áll a sor! Köszi nem kell lefényképezni mert mi is látjuk! Fotózgasson mást és lenne is ötletem , hogy mit…! Az sem elég példa a cég romlására, hogy az áruházak forgalmi terve napi és heti szinten több millióval elmaradnak? Ez mind az Önök hibája!

Tesznek azért valamit, hogy a Tesco újra olyan legyen mint régen? Semmit!!!!!! A dolgozók gyomorgörccsel, a vásárlók pedig dühösen és csalódottan tartózkodnak az áruházban! Sajnálom, ha bárkit is megsértettem de az ami itt megy az már mindenki számára SOK! Vegyék észre azt, hogy több ezer dolgozó hiányzik az áruházakból és, hogy az a bér, amit Önök fizetésnek neveznek, nevetséges azért a munkáért amit elvárnak a dolgozóiktól! Mért nem mennek ki az áruházakba és fellengzés és beképzeltség nélkül hallgatják meg a dolgozók valós problémáit? Azért mert valaki a központban dolgozik még nem az Isten, de akinek nem inge, nem veszi magára… Ha bármelyik vezetőnek problémája van azzal a véleménnyel, ami amúgy a valóságot teljes mértékben fedi, akkor azokkal a személyekkel nagyon szívesen beszélgetek személyesen is és elmondom bővebben azt, amit más nem mond!

 

 

Egy Tesco dolgozó