A Vodafone júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.
A vállalat ügymenetében eddig is napi rutint jelentett az otthoni munkavégzés, azonban a koronavírus alatti hónapok tapasztalatai rámutattak arra, hogy ezt a megközelítést olyan területeken – így az ügyfélszolgálatra – is be lehet vezetni, ahol eddig elképzelhetetlen lett volna – írják közleményükben.
A vállalat a világjárvány hatására 2-3 hét alatt átszervezte ezen kollégák munkavégzését, így szinte mindannyian otthonukból dolgozhattak a veszélyhelyzet alatt.
A július elejétől kezdődő első szakaszban az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák 50 százalékának lesz elérhető a folyamatos otthoni munkavégzés, amit a szolgáltató a későbbiekben szeretne kibővíteni.
A járvány mellett a dolgozói igények is indokolták az ügyfélszolgálati munkarend átalakítását: egy felmérésből kiderült, hogy a munkatársak közel háromnegyede hosszú távon is élne a távmunka lehetőségével.
MUON TV